niedziela, 15 marca 2015

Liebster Blog Award!

Bardzo dziękuje Veronica Hunter za nominacje.
Bardzo się ciesze bo to już piąty Liebster do którego zostałam nominowana!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
A teraz pytania:

1. Twoja ulubiona książka?
- DA "Miasto Popiołów"

2. Ulubiona postać?
- O dziwo, Isabell.

3. Jabłk czy banan?
- Jabłko.

4. 100zł czy dwie książki z księgarni?
- Na pewno książki.☺

5. Co robisz w wolnym czasie?
- Pisze, czytam, rysuje a w wiosnę i lato jeżdżę na rowerze.

6. Lubisz swoje życie?
- Raczej tak poza jednym aspektem.
Tym że moja mama umarła niecały rok temu.
Do dzisiaj pytam: "DLACZEGO?"

7. Co byś chciał/a w sobie zmienić?
- Raczej nic. Zdążyłam się do siebie przyzwyczaić.

8. Twoje ulubione lody?
- Pistacjowe i bakaliowe, po prostu je uwielbiam!

9. Jaki gatunek książki lubisz?
- Na pewno fantasy.

10. Czemu ta tematyka bloga?
- Bo po prostu kocham DA!

11. Róża czy lilia?
- Lilia, zdecydowanie.

Przepraszam że zrobiłam się taka wylewna. Pewnie nie wszystko chcielibyście wiedzieć z tego co tu napisałam.
:'-(
-----------------------------------------

Mam nadzieje ze się nie obrazicie jeśli (znowu) nikogo nie nominuje.
Ale nie jestem dobra w wymyślaniu pytań.

----------------------------------------

Jak się ciesze że już prawie 3000 wyświetleń.
KOCHAM WAS ZA TO !!!!
Jeśli jutro przekroczymy tą liczbę to postaram się dodać dwa posty!
Ale głowy nie daję!
Wika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz