niedziela, 22 marca 2015

LIEBSTER AWARD BLOG !!

Jestem bardzo zaskoczona, dzisiaj zostałam nominowana przez Veronica Hunter (jej blog) i paulina patrycja (jej blog).
Naprawdę, bardzo wam dziękuje!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Pytania od Veronici:
1. Co nakłoniło cię do pisania?
- Koleżanka i miłość do DA.

2. Dlaczego ta tematyka bloga?
- Bo kocham DA. Zakochałam się w nich od pierwszej litery. ☺

3. Jaki smak mają twoje ulubione lody?
- Pistacjowe i bakaliowe.

4. Ile czasu najczęściej spędzasz w księgarni?
- Raczej nie chodzę do księgarni, czytam e-booki.
Ale jak już wstąpię to potrafię tam spędzić trzy/cztery godziny i kupić duuuużo książek. ☺

5. Cichy wieczór z książką i herbatą czy nocka i ploteczki z koleżanką?
- Zdecydowanie wieczór z książką i herbatą, ale musi mi towarzyszyć muzyka.

6. Jaka jest twoja zaleta i wada?
- Zaleta: lubię czytać książki, wada: trochę leniwa. ☺

7. Ulubione zwierze (dzikie)?
- Delfin.

8. Do jakiego kraju byś chciał/a pojechać?
- Anglii.

9. Gdybyś dostał/a 50 000 zł i połowę musiał/a przeznaczyć na cel charytatywny to na co przeznaczyłbyś/abyś pieniądze?
- Na schronisko dla bezdomnych zwierząt.

10. Do jakiej postaci książkowej jesteś najbardziej podobny/a z charakteru?
- Maia z DA.

11. Pisanie to twoja pasja czy bardziej hobby?
- Raczej hobby.


Pytania od pauliny:
1. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
- Wiosna!

2. Masz jakieś ulubione zwierze, a jeśli tak to jakie?
- Delfiny.

3. Czego oczekujesz od przeznaczenia?
- Niczego, jak ma być tak będzie.

4. W jakiej książce chciał/ła się znaleźć (Poza DA)?
- "Trylogia czasu"

5. Co cię najbardziej denerwuje?
- Mój kochany piesek!

6. Co lubisz robić w wolnych chwilach?
- Czytać i pisać.

7. Jakiego zespołu muzycznego najczęściej słuchasz?
- Nie mam swojego ulubionego, słucham to co mi się spodoba.

8. Masz rodzeństwo?
- Nie mam.

9. Starszy brat czy młodsza siostra?
- Jak bym już musiała to młodszą siostrę.

10. Jaki jest twój ulubiony dzień dnia?
- Piątek.

11. Dlaczego założyłaś/łeś bloga?
- Koleżanka i miłość do DA.

----------------------------------------

Nominuje:

-----------------------------------------

Moje pytania:
1. Dlaczego założyłeś/aś bloga?
2. Ulubiony kolor?
3. Co wolisz, książka czy plotki z koleżanką?
4. Kim wolałbyś/abyś być, demonem czy aniołem?
5. Od kiedy piszesz bloga?
6. W jakich okolicznościach najlepiej ci się pisze? (np. gdzie, czy przy muzyce czy nie, kiedy)
7. Jaka jest twoja ulubiona postać z książek?
8. Ciastko czy lody?
9. Ulubiony film?
10. Ulubiona piosenka?
11. Ulubiona książka?

------------------------------------------
Mam nadzieje że trochę się o mnie dowiedzieliście.
Wika

1 komentarz:

  1. uwielbiam twojego bloga <333
    wiec nominuje cie do LBA więcej tutaj http://zazakretemas.blogspot.com/2015/03/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń