niedziela, 15 marca 2015

Liebster Award !

Z całego serca dziękuje Angel Dark za nominacje.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Pytania:

1. Ulubiona książka?
- DA "Miasto Popiołów"

2. Ulubiony zespół?
- Nie mam. Słucham to co mi się spodoba.

3. Dlaczego założyłaś/łeś bloga?
- Koleżanka i miłość do DA.

4. Dlaczego akurat taka tematyka?
- Bo kocham DA i byłam ciekawa co będzie dalej. Więc postanowiłam napisać ciąg dalszy.

5. Ulubiony film?
- Czarownica.

6. Książka czy blog?
- Książka.

7. Kim chcesz być w przyszłości?
- Jeśli chodzi o zawód to weterynarzem.

8. Jesteś samotniczką/kiem czy raczej duszą toważystwa?
- Raczej samotniczką.

9. Jak wpadłaś/wpadłeś na pomysł założenia bloga?
- To zasługa mojej koleżanki. ☺

10. Ulubiony aktor?
- Nie mam ulubionego aktora ale mam aktorkę: Lili Collins.

11. Czy lubisz siebie?
- Przez całe moje życie zdołałam się przyzwyczaić. ☺

--------------------------------------
Nominuje:

Moje pytania:
1. Dlaczego założyłaś/eś bloga?
2. Czemu akurat ta tematyka?
3. Czy planujesz co się stanie w następnych rozdziałach?
4. Skąd czerpiesz pomysły?
5. Co pomaga ci się skupić?
6. Kiedy masz najwięcej weny? (chodzi o jakąś sytuacje lub miejsce)
7. Jabłko czy gruszka?
8. Coca-cola czy sok?
9. Ulubiony serial?
10.  Czy lubisz szkołę?
11. Czy chciałabyś/łbyś być kimś innym?

----------------------------------
Ps. Dziękuje za te wszystkie miłe komentarze!!!!
Wika

2 komentarze:

  1. Gratuluję kolejnej nominacji!!! ;-D

    Mam mało pytanko. Czy można liczyć na rozdział dzisiaj na obu twoich blogach? Mam wielką nadzieję, że tak.

    Pozdrawiam i weny oraz dużo zdrowia. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym blogu na pewno będzie nowy rozdział ale jak z drugim to nie wiem. ☺

      Usuń