wtorek, 17 marca 2015

Liebster Award!

Bardzo dziękuje R. V. S. za nominacje!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
O to pytania:

1. Ulubiony kolor?
- Niebieski.

2. Twoja ulubiona postać?
- Isabell.

3. Jak zaczęła się twoja przygoda z DA?
- Zauważyłam film w internecie i byłam ciekawa czy mi się spodoba. Oglądnęłam i nie mogłam doczekać się co będzie dalej a pewna koleżanka powiedziała mi że w drugiej książce Jace i Clary już będą razem (jeszcze się na nią wściekam), no więc przeczytałam a potem już mnie wciągnęły te genialne książki.
I tak zaczęła się moja miłość do DA i chęć czytania innych książek (wcześniej nienawidziłam czytać).

4. Książka czy telewizja?
- Jeszcze rok temu powiedziałabym, bez zastanowienia że telewizja.
Ale dzisiaj mówię zdecydowanie KSIĄŻKA.

5. Skąd czerpiesz inspiracje do pisania?
- Najczęściej pomysły wymyślam w szkole. Na lekcji albo przerwie. ☺

6. Clary czy Isabell?
- Zależy pod jakim kontem patrzeć. Obydwie są ładne ale każda na swój sposób. Clary jest silna psychicznie a Isabell fizycznie. Mogła bym tak wymieniać bez końca a i tak żadna by nie wygrała. Jednak ja wolałabym być Isabell.

7. Od jak dawna piszesz bloga?
- Jednego od 18 dni a drugiego od 14 dni.

8. Kawa czy herbata?
- Kawa, najlepiej cappuccino.

9. Gdybyś miała wybór to kim byś chciała byś być: Wampirem, Wilkołakiem czy łowcą?
- Chyba Wilkołakiem. Bo to jest takie fascynujące, no pomyśl tylko ta przemiana. ☺

10. Masz jakiś talent?
- Tak, dopakowania się w kłopoty!

11. Jace, Alec czy Magnus?
- Najładniejszy: Jace, najmilszy: Alec a najbardziej fascynujący: Magnus.
Kogo wybrać? Nie wiem!

---------------------------------------------
Nie będę nikogo nominować bo mam strasznie mało czasu.
Pozdrawiam Wika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz