piątek, 13 marca 2015

LIEBSTER AWARD !!


Bardzo dziękuję Clary Herondale za nominacje!
☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻
No to pytania:

1. Clary czy Tessa? Dlaczego?
- Clary, bo jest ruda. ☺

2.Ulubiony aktor.
- Raczej nie mam.
Wiem że to dziwne ale ja cała jestem pokręcona!

3. Ulubiona aktorka?
- Lili Collins.

4. Dlaczego akurat ta tematyka?
- Bo kocham DA.

5. Ulubiony kolor?
- Niebieski.

6. Gdzie wolałabyś mieszkać w Nowym Jorku czy Londynie?
- Na pewno NJ.

7. Jeśli mogłabyś żyć w dowolnej książce jaka by to była i dlaczego?
- Chciałabym żyć w DA bo jest to piękny świat o ludziach którzy nigdy się nie poddają.

8. Ulubiony film.
- Czarownica.

9. Co byś w sobie zmieniła?
- Chyba nic.
Może nie jestem idealna ale to ja!

10. Jaką moc chciałabyś mieć?
- Chciałabym być czarownicą.
Taką jak Catherine.

11. Czym się inspirujesz?
- Czasami sam z siebie wpadnie mi jakiś pomysł do głowy a czasem wymyślamy z koleżankami.
Ale żebym się czymś szczególnym inspirowała to nie.

-----------------------------------------

Nie będę nikogo nominować i jeszcze raz dziękuje.

----------------------------------------
Ps. Nie wiem jak ze mną wytrzymujecie. ☺
Wika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz