środa, 11 marca 2015

Liebster Award !


Chcę podziękować Veronica Hunter za nominowanie.
Naprawdę bardzo dziękuje.
A więc pytania:

1. Jaki jest twój ulubiony kolor?
- Oczywiście niebieski (widać po moim blogu).

2. Jak nazywa się twoja ulubiona książka?
- "Miasto Popiołów" jest oczywiście z serii "Dary Anioła". 
Chyba lubię ją dla tego że ma niebieską okładkę bo normalnie to uwielbiam wszystkie!!

3. Pisanie to twoja pasja czy hobby?
- Raczej hobby. Nigdy nie myślałam żeby zacząć pisać na blogu ale jakoś się przekonałam.

4. Co cię nakłoniło do założenia bloga?
- Koleżanka i miłość do DA.

5. Jesteś osobą towarzyską czy może bardziej samotnikiem?
- Raczej samotnikiem ale jeśli poznam kogoś fajnego to potrafię być towarzyska. :-)

6.Co lubisz robić w wolnym czasie?
- Rysować i czytać książki.

7. Czekolada czy wanilia?
- Zdecydowanie wanilia. Najlepiej lody waniliowe.

8. Paryż czy Alicante (Hiszpania)?
- Zdecydowanie Alicante.

9. Film czy książka?
- Książka, ale nie lektura szkolna.

10. Kim chcesz zostać w przyszłości?
- Zawsze chciałam pomagać zwierzętom więc weterynarzem.

11. Czego ostatnio słuchasz?
- Ola - Jej Ostatni Rok.
Nie wiem dlaczego ale bardzo podoba mi się tekst tej piosenki i jest taka strasznie wzruszająca.

--------------------------------------------------

Nie będę nikogo nominować. 
Ale mam nadzieje że czegoś się o mnie dowiedzieliście.

A tak przy okazji:
właśnie jest 1600 wyświetleń.
Dziękuje wam wszystkim że czytacie mojego bloga. :-)

Wika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz