sobota, 25 kwietnia 2015

Liebster Award Blog !!


Z całego serca dziękuje Hopeless Winter (jej blog) i Angel Dark (jej blog) za nominacje!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Pytania od Hopeless:

1. Jaką magiczną moc chciałabyś posiadać?
- Jeśli zmienianie się w wilka to jakaś moc to chciałabym być wilkołakiem, jeśli nie to władza nad ogniem. ☺

2. Jakie trzy rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspę?
- Statek żeby się z tam tond wydostać, dobrą książkę i kołonotatnik.

3.Jak chciałabyś spędzić ostatni dzień życia?
- Zaszyć się głęboko w lesie i wyciszyć.
Wiem że mam dziwne myśli!

4.Chciałabyś coś w sobie zmienić? Jak tak to co?
- Już się do siebie przyzwyczaiłam.

5.Ulubiona bajka dzieciństwa?
- Czerwony Kapturek!

6. Co najbardziej cenisz u przyjaciół?
- To że potrafią mnie wysłuchać.

7.Do której klasy chodzisz?
- 2 gim.

8.Co najbardziej podoba ci się w czytaniu książki?
- To że mogę sobie wszystko wyobrazić.

9.Ulubiony cytat?
- W zależności od samopoczucia, dzisiaj jest "Nieważne, że właśnie się podpaliłem - powiedział. - Żadnych przytulanek." . Jest to kwestia Jace'a z Miasta Niebiańskiego Ognia.

10. Ulubiony aktor/ aktorka?
- Aktorka to Lili Colins a aktora nie mam.

11. Ulubiony piosenkarz/ piosenkarka/ zespół?
- Nie mam, słucham to co mi się spodoba.

----------------------------------------------
Nie będę nikogo nominować bo już w poprzednim nominowałam sporo osób.
Wika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz