piątek, 24 kwietnia 2015

Liebster Award Blog !!!!!!

Zacznę od tego że ostatnio nie rozwiązywałam żadnych LBA i teraz postanawiam nadrobić te wszystkie!


Od 17 kwietnia dostałam aż sześć nominacji!
Bardzo dziękuje Clary Herondale (jej blog), paulina patrycja (jej blog), Ashlie Steen (jej blog), Shadow Hunter (jej blog), Veronica Hunter (jej blog) i Tess Brandien (jej blog).
Naprawdę z całego serca wam dziewczyny dziękuje!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Postanowiłam od każdej wybrać po dwa pytania.
Wyjdzie 12 pytań ale co...

Pytania od Clary:

1. Ulubiony kwiat.
- Jeśli można z książki to Kwiat Północy a w rzeczywistości to tulipan.

2. Idris, Narnia czy Hogwart?
- Oczywiście że Idris!

Pytania od Pauliny:

1. Twoja pierwsza myśl po spojrzeniu rano w lustro to…?
- Chce jeszcze spać!

2. Z domu nie wyjdę bez... 
- Kołonotatnika (telefon bym z chęcią zostawiła ale tata...).

Pytania od Ashlie:

1. Ile masz blogów?
- Trzy, w tym jeden zawieszony.

2. Ile masz lat?
- 14 ale w maju skończę 15 (nareszcie)
Chociaż nie wiem z czego się cieszyć.

Pytania od Shadow:

1. Masz rodzeństwo?
- Nie mam i nigdy nie chciałam. ☺

2. Łatwo cię wnerwić?
- Zazwyczaj jestem spokojna ale jedna moja koleżanka jest specjalistką od denerwowania mnie (potrafi to zrobić w minutę).

Pytania od Veronica:

1. Ulubiony gatunek literacki ?
- Fantastyka z domieszką romansu.

2. Ulubiony przedmiot szkolny ?
- Biologia, chemia, matematyka i fizyka. - nie umiem się zdecydować!

Pytania od Tess:

1. Jesteś umysłem matematycznym czy humanistycznym?
- Matematycznym! Dlatego wahałam się przed założeniem bloga. ☺

2. Wolisz nowe książki czy takie naznaczone już śladami użytkowania?
- Jeśli książka jest fajna to nie przeszkadza mi to ale najbardziej lubię e-booki.
Książki kupuje tylko wtedy kiedy coś mi się baaardzo podoba i wiem że będę do tego wracać, tak jak DA.

------------------------------------------------------
Moje pytania:

1. Czy inspiracją w pisaniu bloga są też dla ciebie ludzie, których spotykasz na co dzień?
2. Jak najbardziej chciałabyś, żeby twój chłopak się do Ciebie zwracał?
3. Przy jakiej książce najbardziej się wzruszyłaś?
4. Najbardziej znienawidzona lektura.
5. Ulubione miejsce do wyciszenia się to...
6. Cola czy Pepsi?
7. Ulubiony gatunek literacki?
8. Najdłuższa książka jaką czytałąś/eś? 
9. Ile blogów czytasz?
10. Masz inne pasje lub hobby ?
11. Jakie jest twoje marzenie ?

----------------------------------------------------------
Nominuje:



Ps. Dodałam rozdział na drugim blogu o DA!
Wika

2 komentarze:

  1. Zapraszam na mojego bloga na http://inna-historia-clary-i-jace.blog.pl
    Anielica S.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA więcej tutaj : http://opowiadanie-glosy.blogspot.com/2015/04/liebster-blog-award_25.html

    OdpowiedzUsuń