czwartek, 11 czerwca 2015

Przepraszam!!!!!!

Przepraszam! Przepraszam! Przepraszam! Przepraszam! Przepraszam! Przepraszam! Przepraszam! Przepraszam! Przepraszam! Przepraszam! Przepraszam! Przepraszam! Przepraszam! Przepraszam! 

Przepraszam że nie było rozdziału ale coś stało się z moim internetem, niestety nie wiem kiedy wróci do normy ale mam nadzieje że jak najszybciej.

Jak tylko będę mogła to nadrobię zaległe rozdziały (teraz piszę je na kompie a później wstawię na bloga).
Mam nadzieje że ten post będzie widoczny bo wstawiam go już ok 7 raz.

Mam nadzieje że poczekacie.

Wika


6 komentarzy:

  1. Szkoda, ale postaram sie jakoś wytrzymać. To się nazywa złośliwość rzeczy martwych. Życzę powodzenia z internetem i mam nadzieję, że szybko wróci do normy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że wszystko szybko wróci do normy!
    Oczywiści, że będę czekać tyle ile będzie trzeba!
    POWODZENIA i wstawiaj rozdział jak tylko będziesz mogła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się twój blog, dlatego nominuję cie do LBA :)
    Nie posiadam niestety swojego bloga, dlatego adres strony z pytaniami jest taki: http://justpaste.it/ls2q
    Pozdrawiam, Klaudia :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że jak najszybciej, bo nie mogę się już doczekać rozdziału i tu... i na "Witaj w piekle" :) :D
    Życzę, by internet się szybko naprawił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Postaram się nie umrzeć z tej nieciepliwości <3 PS. Uwielbiam twojego bloga, dlatego nominuję cię do LBA! Więcej: http://diabelskie-maszyny-inna-historia.blogspot.fi/2015/06/lba_17.html

    OdpowiedzUsuń
  6. PS. Podoba mi się twój blog i twoje opowiadania, dlatego nominuję cię do LBA :)))!
    Więcej szczegółów: http://the-mortal-instruments-my-story.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń