środa, 17 czerwca 2015

Jestem i LBA !!

Nareszcie wszystko jest naprawione!
Wróciłam i od razu dostałam dwie nominacje!


Bardzo dziękuje MartynaR (jej blog) i Veronica Hunter (jej blog) za nominacje.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Pytania od Martyny:

1. Pierwsza przeczytana książka?
- Jeśli taka która rzeczywiście mi się podobała to... DA.

2. Gdybyś mogła wybrać jeden świat z książki, to który?
- Niektóre światy w książkach są super ale wydaje mi się że gdyby coś takiego istniało na prawdę to trochę by mnie to przerosło.

3. Zgubiłaś się w ciemnym lesie. Nagle zauważasz światło, więc biegniesz w jego kierunku. Kiedy już tam docierasz, widzisz swojego książkowego męża. Jak reagujesz?
- Uszczypnęłabym się i obudziła. ☺

4. Ulubiony cytat/motto z książki?
- Mam jeden cytat i jest o dla mnie szczególny ale gdy moja koleżanka go usłyszała stwierdziła że jestem walnięta, brzmi on:
"A ty patrzysz na mnie tymi zielonymi oczami, podczas gdy życie wycieka między moimi palami."

5. Zemdlałaś. Budzisz się w białym pomieszczeniu. Na przeciwko ciebie stoi wysoki mężczyzna w poplamionym krwią fartuchu. Rozmawiacie. Jako, że rozmowa była nieprzyjemna odchodzisz, nic nie mówiąc mężczyźnie. Wychodzisz z pokoju, a gdy wracasz, tajemniczej osoby nie ma. Znajdujesz tylko kilka martwych ciał, które tworzą koło. W jego środku stoi jeden z twoich książkowych mężów. Cieszysz się, że go widzisz, czy może boisz się go, bo myślisz, że jest mordercą i może zrobić ci krzywdę?
- Stwierdzam że to nie dzieje się na prawdę i wychodzę z pokoju. ☺

6. Masz świadomy sen, którego jesteś główną bohaterką. Towarzyszy ci <imię twojego ulubionego fikcyjnego męża>. Nagle się budzisz, a dookoła ciebie jest ta sama okolica, co we śnie, a obok ciebie leży twój mąż. Jak reagujesz?
- Zaczynam wrzeszczeć na niego i pytać co on sobie wyobraża. ☺☺☺☺

7. Wymyśl nazwę dla swojego klubu książek.
- Zwariowany klub wariatki!

8. Twoje największe marzenie (możliwe do spełnienia).
- Zostać weterynarzem i umieć świetnie jeździć konno.

9. Właśnie napisałaś książkę. Jaki ona ma tytuł? O czym jest? Do jakiego rodzaju należy (fantastyka, romantyka, akcja, kryminał...)?
- Fantastyka, może trochę romans. Na pewno będzie o jakimś świecie w którym występują wilkołaki. A tytuł bym musiała wymyślić już jak bym ją napisała. ☺

10. Jak byś zareagowała, gdybyś nagle spotkała na ulicy chłopaka podobnego wyglądem do twojego fikcyjnego męża, lecz różniącego się od niego cechami charakteru?
- W zależności, jeśli jego charakter byłby lepszy to skakałabym z radości (☺♥☺) a jeśli byłby gorszy to zostawiłaby go w spokoju i dalej żyła swoim życiem. Dla mnie nie jest najważniejszy wygląd, nawet bohatera w książce.

Pytania od Veroniki:

1. Którą książkową postać chciałabyś ożywić i poznać? Dlaczego?
- Imogen (babcia Jace'a) Herondale, chciałabym ją zapytać jak to jest oddać za kogoś życie bo wątpię żebym kiedyś się dowiedziała.

2. Zgubiłaś szklany pantofelek, kto jest twoim księciem (postać książkowa)?
- Nie mam, już tak dużo ich poznałam że wole wymyślić sobie swojego własnego.

3. Owoce czy warzywa?
- Z owoców tylko jabłka a warzywa wszystkie.

4. Wysoki czy płaski obcas?
- Średni, najlepiej koturny.

5. Filmy czy seriale?
- Filmy.

6. Gdzie najczęściej kupujesz książki?
- Empik.

7. Ile czasu już prowadzisz bloga?
- Ok. 3,5 miesiąca.

8. Ile czasu (mniej więcej) zajmuje ci pisanie rozdziału z przerwami?
- Raczej przerw nie robię... Jak porządnie się skupię i w moim pobliżu nie będzie mojego tatusia to jakieś... półgodziny? Może, do końca nie wiem. To też zależy od tego jaki jest ten rozdział i ile mam weny.

9. Dlaczego ta tematyka bloga?
- Bo kocham DA!

10. Pisianie to twoja pasja czy bardziej hobby?
- Bardziej Hobby.

----------------------------------------------------
Wiem że dawno nikoo nie nominowałam ale dzisiaj też nie będę nominować bo wolę się skupić na pisaniu rozdziału i wstawić go jak najszybciej skoro już mogę.
-----------------------------------------------------
Wika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz