piątek, 3 lipca 2015

LBA !!!!



OMG! OMG!
Zostałam nominowana do czterech Liebsterów!

A nominowały mnie:
- Wera & Ala (ich blog)
- Veronica Hunter (jej blog)
- Elena Herondale (jej blog)
- MartynaR (jej blog)

Z całego mojego serduszka dziękuje!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Pytania od Wery i Ali:

1. Co cię skłoniło do założenia bloga?
- Koleżanka i miłość do DA, później mi się to spodobało i tak powstały inne.☺

2. Jakieś plany na wakacje?
- Szczerze to nie mam zielonego pojęcie... ale na pewno gdzieś wyjadę.

3. Podaj przepis na deszczowy dzień?
- Książka, muzyka i nikt oprócz mnie w domu.

4. Największe marzenie?
- Zostać weterynarzem, pomagać zwierzętom.

5. Wymień trzy rzeczy, bez których nie mogłabyś żyć.
- Czytnik ebook-ów (chyba że miałabym książki), zeszyt w którym zapisuje opowiadania i chyba komputer (jakbym bez niego mogła dodawać opowiadania?)

6. Masz jakieś zwierzątko?
- Ocho... Zaczyna się... No to mam:
- Świnkę morską (Rodzynek);
- Psa (Nasti);
- Kota (Kizia);
- Jeża Pigmejskiego (Karmelka).

7. Jesteś typem bałaganiary?
- Raczej nie ale nie lubię sprzątać ☺

8. Masz chłopaka? Jeśli tak, podaj imię. 
- Nie mam i na razie nie chcę mieć.♥

9. Podaj trzy zaskakujące i trzy śmieszne fakty/wydarzenia ze swojego życia.
- No to zaskakujące... nie mam zielonego pojęcie! Moja pamięć jest do d*py! ☺

10. Do której klasy idziesz po wakacjach?
- Trzecia gimnazjum.

11. Jeśli miałabyś zmienić coś w swoim wyglądzie, co by to było?
- Nic. Ja już się do siebie przyzwyczaiłam, jak komuś nie pasuje to won!

Pytania od Veronicy (zostałam też nominowana na drugim blogu ale odpowiem tylko tu, mam nadzieje że ci to nie przeszkadza):

1) Trzy ulubione przedmioty szkolne?
- Jest ich zdecydowanie dużo... Matma, biologia, chemia, fizyka, geografia, polski,muzyka, plastyka, technika... chyba już wszystko...☺

2) Jaki jest twój ulubiony słodycz?
- Hmm... Trudne pytania ale chyba... marcepanowe jajeczka na Wielkanoc♥

3) Jesteś sobą czy "zakładasz maskę"?
- Raczej jestem sobą...

4) Ulubiona dyscyplina sportowa?
- Nienawidzę sportu! W-F to najgorsze co mnie może spotkać!

5) Ktoś wie o twojej twórczości pisarskiej?
- Nie kryje się z tym, a przez księdza w naszej szkole wie cała klasa i jeszcze więcej, nie przeszkadza mi to.

6) Umiesz/Uczysz się grać na jakimś instrumencie?
- Kiedyś uczyłam się grać na fortepianie ale już chyba wszystko zapomniałam. To nie moja bajka...

7) Skąd bierzesz inspirację/wenę na pisanie?
- Rożnie, z tego co zobaczę w życiu, z filmów/seriali no i czasami jakiś pomysł poda mi koleżanka... Tylko ja to muszę napisać!

8) Twoja ulubiona bajka Disneya z dzieciństwa? Dlaczego?
- Chyba "Piękna i Bestia", nie wiem dlaczego.

9) Masz możliwość w tej sekundzie wybrania dla siebie zawód (który w stu procentach będziesz mieć), jaki wybierasz?
- Weterynarz.♥

10) Trzy rzeczy (mogą to być meble, a także pomieszczenia :)), które ma twój wymarzony dom (lub willa/rezydencja jak kto woli XD)?
- Balkon/taras, dużo okien (ale nie za dużo☺) i, nie wiem czy to się liczy, żeby był otoczony lasem.

11) Masz do wyboru skok na bungee lub ze spadochronu, co wybierasz (odpowiedź "nic" się nie liczy :D)?
- Skok ze spdochrunu, jak spadnę to jest jakieś 90% szans że szybko umrę, a w skoku na bungee mogę się połamać i będę musiała dalej żyć.
Ps. Chyba że zabije mnie nadmiar adrenaliny.☺

Pytania od Eleny Herondale:

1. Jakie jest twoje marzenie?
- Zostać weterynarzem, pomagać zwierzętom.

2. Masz zwierzaka?
- Ocho... Zaczyna się... No to mam:
- Świnkę morską (Rodzynek);
- Psa (Nasti);
- Kota (Kizia);
- Jeża Pigmejskiego (Karmelka).

3. Do której idziesz klasy?
- Trzecia gimnazjum.

4. Jaką lubisz muzykę?
- To co wpadnie mi w ucho...

5. Ulubiony przedmiot w szkole.
- Jest ich zdecydowanie dużo... Matma, biologia, chemia, fizyka, geografia, polski,muzyka, plastyka, technika... chyba już wszystko...☺

6. Ulubione miasto.
- Jeśli liczy się z książki to Alicante, jeśli nie to... Londyn.

7.Ulubione postacie z książek.
- Dziewczyny to Rose i Clary a chłopcy to Patch i Jace. ♥

Pytania od MartynaR (tutaj też zostałam nominowana na drugim blogu więc napiszę tylko tu):

1. Jaką moc chciałabyś posiadać?
- Być wilkołakiem (jeśli to się liczy).

2. Masz w życiu jakiś cel (praca, hobby, szkoła) do którego dążysz? Jaki to cel i jak ci idzie?
- Pomaganie zwierzętom.

3. Jakie cechy najbardziej cenisz w ludziach? Wymień ich 5 i krótko opisz.
- O Jezu! Dziewczyno!
No to:
1. Szczerość
2. Uczciwość
3. Nie wtrącanie się w cudze sprawy
4. Jak ktoś jest pomocny (ale tylko wtedy gdy druga osoba chce tej pomocy)
5. Mądrość (nie chodzi mi o to żeby ktoś był geniuszem, chodzi o to żeby umiał się normalnie wysłowić)☺

4. Czy kiedykolwiek byłaś czymś zafascynowana w przeszłości, co uważasz za błąd?
- Tak, byłam i uważam to za duuuży błąd życiowy. Ale nie będę tego opisywać.

5. Miasto, czy wieś? Dlaczego?
- Ani to, ani to. Wole przedmieścia, wieś jest dla mnie za bardzo... zacofana? a miasto za głośne.♥

6. Zbierasz pamiątki rodzinne i z wyjazdów?
- Raczej nie, mam ich trochę ale nie przywiązuje się do nich.

7. Gdybyś miała na to wpływ to do jakiej narodowości byś należała?
- Jestem przyzwyczajona do tego kim jestem i chyba bym tego nie zmieniła.

8. Posiadasz pasje nie związane z blogowaniem, czytaniem i pisaniem? Jakie?
- Jak widzisz moimi pasjami to czytanie, pisanie i blogowanie, innych (związanych z tymi) raczej nie mam.

9. Do jakiego filmu/książki lubisz wracasz (to pytanie liczy się tylko wtedy, gdy dany film/książkę obejrzałaś/przeczytałaś więcej niż dwa razy :D)?
- DA, całą serie przeczyta łam jakieś dziesięć? dwadzieścia? razy, straciłam rachubę. Jeszcze wracam często do serii "Dziedzictwo mroku" i do książki "Wieczni Wygnańcy". Po prostu je kocham!♥

10. Czy grasz w gry komputerowe? Jaka jest twoja ulubiona i jak długo w nią grasz?
- Tzn. nie za bardzo gram w jakiekolwiek gdy wirtualne, gram aktualnie w jedną... The Sims 3

11. Wygrywasz w lotka. Na co wydajesz pieniądze?
- Zaoszczędzę, poczekam aż skończę studia i otworze własną przychodnie weterynaryjną.

--------------------------------------
Nominuje:

-----------------------------------------
Moje pytania:
1. Czy wyjeżdżasz gdzieś na wakacje? Jeśli tak to gdzie?
2. Ulubiona pora roku?
3. Wymień kilka swoich marzeń.
4. Ulubiony film/serial?
5. Ulubiona książka/seria książek?
6. Czy lubisz się uczyć?
7. Jak wpadłaś na pomysł żeby założyć bloga?
8. Kiedy powstał twój pierwszy blog?
9. Czy czytałaś "Akademia Wampirów"? Jeśli tak to co sądzisz o tych książkach?
10. Co wolisz? Książka czy film/serial?
11. Co wolisz robić w upalny dzień? Jeść lody w kawiarni czy pływać w jeziorze/morzu?

---------------------------------------------------
Mam nadzieje że dowiedzieliście się czegoś nowego o mnie!
Wika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz