niedziela, 3 maja 2015

Liebster Award Blog !


Z całego serca dziękuje Veronice Hunter (jej blog) za nominacje!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Pytania:

1. Ile już piszesz?
- Od 28.02.2015r czyli ok 2 miesiące.

2. Twój ulubiony kolor?
- Niebieski.

3. Ulubiona książka?
- DA "Miasto Popiołów"

4. Ulubiony przedmiot?
- Szkolny to Matematyka.☺

5. Obcas czy tenisówki?
- Tenisówki!

6. Twoja ulubiona pora roku?
- Wiosna!
7. Twój ulubiony rodzaj muzyki?
- Nie mam, słucham tego co wpadnie mi w ucho.

8. Kim chcesz zostać w przyszłości?
- Weterynarzem.

9. Jakim stworzeniem nadnaturalnym chciałbyś zostać?
- Wilkołakiem!!!!!!!!!!!!

10. Ulubiony serial?
- Julia.

11. Dlaczego założyłe/aś bloga?
- Miłość do DA i koleżanka.

----------------------------------

Nie mam czasu więc nie będę nikogo nominować!

------------------------------------
Wika

4 komentarze:

  1. Twój blog jest cudowny, dlatego mam zaszczyt nominować cię do LIEBSTER BLOG AWARD! MORE: http://diabelskie-maszyny-inna-historia.blogspot.fi/2015/05/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Very cool! Have a wonderful tuesday sweetie!

    If you want to follow each other, please follow me on GFC or Bloglovin and I'll do the same ;)


    Join my worldwide giveaways: Jexshop 10$ gift card & Polka dots dress

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej!
    Śledzę tego bloga od dłuższego czasu i bardzo mi się spodobał. Zachęcam cię do zgłoszenia bloga, do " Czytać znaczyć drugi raz - Rejestr blogów"

    http://czytac-zyc-drugi-raz-rejestrblogow.blogspot.com/

    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń