sobota, 16 maja 2015

Prolog

No i mam prolog!
Miłego czytania!

Prolog
[ Clary [

   Pierwsza rzuciłam się do ataku, uskoczyła w bok. Nagle poczułam na ramieniu pieczenie, zrozumiałam że Lilith używa swojego niewidzialnego bicza. Czułam jak ciepła ciecz spływa z mojego ramienia i wsiąka w bluzkę.
   Cofnęłam się dwa kroki, moja przeciwniczka się zamachnęła i niewidzialny bicz owinął się wokół mojego miecza. Szarpnęła ale utrzymałam miecz, szarpnęła jeszcze raz, mocniej. Hesperos  wypadł mi z ręki i upadł jakieś dwa metry ode mnie. Spróbowałam do niego podbiec ale bat demonicy złapał moją kostkę i przewróciłam się. Podczołgałam się jeszcze kawałek i obróciłam się na plecy. Demonica stanęła nade mną i zamachnęła się batem.
   W ostatniej chwili zasłoniłam się mieczem, bat musnął mój policzek i zaczepił o ostrze.

[

   Obudziłam się gwałtownie siadając na łóżku.
- To tylko sen. – wyszeptałam do siebie. Przetarłam ręką zaspane oczy i wstałam. Jace mruknął coś i przez moment bałam się że otworzy oczy, ale tylko wtulił się bardziej w poduszkę. Założyłam szlafrok i wyszeptałam coś czego nienawidzę.
- Ten sen się już kiedyś zdarzył. – zakryłam usta dłonią tłumiąc szloch, nie chciałam obudzić córki i męża. Wychodząc z pokoju zerknęłam w lustro, od razu tego pożałowałam. Zaczęłam jeszcze bardziej łkać i wybiegła na korytarz.

   Wbiegłam po schodach na górę udając się do mojego azylu…

-------------------------------------------------
Mam nadzieje że się podoba!
Pierwszy rozdział być jeszcze dzisiaj albo jutro!
Wika

3 komentarze:

  1. Ono to sie zaczyna XDXDXD:) pewnie ma bliznę na policzku;) każdy NŁ powinien mieć bliznę. Nawet na twarzy;* czekam na nextasa

    OdpowiedzUsuń
  2. Początek ciekawy. No cóż czekam na rozdział 1. Czy będzie on jutro? ♥ Julia

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział niesamowity, tak trzymający w napięciu, że nie wiem!!!!
    Już nie mogę się doczekać aż przeczytam NEXT!!!
    Dlatego lecę czytać dalej!!!!!
    <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń